ADHD ומחשבות בזמן השיעור

  • אם תתנו לי מערכת שעות ותכנון שנתי, יהיה לי יותר קל לעקוב אחרי התכנון, אני לא טוב בלתכנן.
  • אם מישהו יכתוב על הלוח את כל מה שאמור לקרות היום, אני אזכור יותר טוב. אחרת אני סופר מבולגן.
  • אני אוהב שהעולם שלי מאורגן, יותר קל לי כה. אני פשוט לא טוב בזה- HELP!
  • אם מסבירים משהו, הכי טוב לכתוב נקודות חשובות על הלוח. כמו שאמרתי – ככה אני מבין מה קורה ויכול לעקוב.
  • הכי טוב זה אם ישלחו ישירות להורים שלי את כל המכתבים מבית הספר. אני מאבד דפים כל הזמן.
  • הכי כיף, אם יהיו לי שני קלמרים. תמיד נעלם לי ציוד. ככה לא צריך לסחוב ולהעביר ואני לא מאבד.
  • כמו חנות ממתקים, המון הסברים, המון ציורים על הקיר והמון בלאגן בעניים- הורס אותי. בבקשה- קצת ובעדינות.
  • במבחנים ודפי עבודה- שיהיה קצת בכל עמוד. אחרת זה עמוס ומפחיד ואני מוותר מראש.
  • הייתי שמח לעשות פחות שעורי בית. זה ארווווך לי מדי. אפשר קצת כל פעם?
  • מחברת הקשקושים שלי , היא בשביל שאני אוכל להתרכז יותר טוב. מוכח מחקרית- Doodle.
  • הכי טוב זה להבין בכיתה מה קורה ולא לכתוב. אם אני כותב, אני לא עוקב- הכי טוב לצלם סיכומים.
  • אני לומד הכי טוב בתנועה וזה מרגיע. אם תירצו אני יכול להיות עוזר מורה ואחראי מחיקות לוח.
  • טוב לי לשבת באמצע כי אחרת אני מביט מהחלון ומוסח מהכניסות והיציאות מהכיתה.
  • קשה לי לאכול בבוקר ואני אחר כך סובל, אפשר ללעוס משהו קטן בזמן השיעור?
  • אל תשנו לי מקום בכיתה כל הזמן. קשה לי עם שינויים.
  • המוסחות הגדולה שלי – ענקית. אם יהיה רעש בחוץ, אני שם. אפשר שקט?
  • הכי טוב לשבת מול המורה או מול קיר- אחרת אני מחפש "עניין" בכל דבר אחר ולא מצליח.
  • יותר כיף לקרוא חומר מודפס, קשה לי עם פענוח כתבי יד של מורים ואני מוותר מראש. חבל.
  • כמו קולות מעצבנים, גם לוח מחיק שלא מחקו טוב, הורס אותי ואני לא מצליח להתנתק מהמחשבה שזה מפריע לי.
  • אני לא אזכור מה אמרת, אני תמיד אזכור מה גרמת לי להרגיש. נא להתחשב ברגשות שלי, כשמעירים לי הערות.
  • הלוואי וכולם יקבעו איתי סימנים כד שאדע שאני לא מקשיב . עדיף מלהוכיח אותי מול כולם.
  • תמיד מעניין מה מדברים מחוץ לחלון או הילדים מאחורה. אני לא אשם. באמת.
  • חשוב שההורים שלי ישמעו מהמורה גם שהייתי טוב ולא רק כשהייתי לא טוב.
  • אם אני מתקשה להעתיק מהלוח- אני יכול לצלם או לקבל הכל מודפס?
  • קשה לי עם הכתבות כי אני לא תמיד מצליח לעקוב ולהבין באותו זמן.
  • הכי טוב לדעת משפטי מפתח, אני אסמן אותם וככה אדע מהר מה חשוב.
  • הכי טוב במשימות- לחלק למשימות משנה קטנות כל פעם. אחרת אני עלול לשכוח.
  • אם מחקים מבחנים בתחילת השיעור- הלך עלי. אני לא אוכל לחזור לריכוז יותר.
  • אני צריך עזרה בתיכנון זמן לשיעורי בית ובעיקר בהכנה ללמידה למבחנים.
  • אני תמיד מעדיף לעשות עבודה ולהרצות לכולם על נושא ולא סתם בחינה או שעורי בית.
  • ההתאמות שקיבלתי, הן לא הקלות. המבחן לא קל יותר, רק מותאם לקשיים שלי.