- אם תתנו לי מערכת שעות ותכנון שנתי, יהיה לי יותר קל לעקוב אחרי התכנון, אני לא טוב בלתכנן.
- אם מישהו יכתוב על הלוח את כל מה שאמור לקרות היום, אני אזכור יותר טוב. אחרת אני סופר מבולגן.
- אני אוהב שהעולם שלי מאורגן, יותר קל לי כה. אני פשוט לא טוב בזה- HELP!
- אם מסבירים משהו, הכי טוב לכתוב נקודות חשובות על הלוח. כמו שאמרתי – ככה אני מבין מה קורה ויכול לעקוב.
- הכי טוב זה אם ישלחו ישירות להורים שלי את כל המכתבים מבית הספר. אני מאבד דפים כל הזמן.
- הכי כיף, אם יהיו לי שני קלמרים. תמיד נעלם לי ציוד. ככה לא צריך לסחוב ולהעביר ואני לא מאבד.
- כמו חנות ממתקים, המון הסברים, המון ציורים על הקיר והמון בלאגן בעניים- הורס אותי. בבקשה- קצת ובעדינות.
- במבחנים ודפי עבודה- שיהיה קצת בכל עמוד. אחרת זה עמוס ומפחיד ואני מוותר מראש.
- הייתי שמח לעשות פחות שעורי בית. זה ארווווך לי מדי. אפשר קצת כל פעם?
- מחברת הקשקושים שלי , היא בשביל שאני אוכל להתרכז יותר טוב. מוכח מחקרית- Doodle.
- הכי טוב זה להבין בכיתה מה קורה ולא לכתוב. אם אני כותב, אני לא עוקב- הכי טוב לצלם סיכומים.
- אני לומד הכי טוב בתנועה וזה מרגיע. אם תירצו אני יכול להיות עוזר מורה ואחראי מחיקות לוח.
- טוב לי לשבת באמצע כי אחרת אני מביט מהחלון ומוסח מהכניסות והיציאות מהכיתה.
- קשה לי לאכול בבוקר ואני אחר כך סובל, אפשר ללעוס משהו קטן בזמן השיעור?
- אל תשנו לי מקום בכיתה כל הזמן. קשה לי עם שינויים.
- המוסחות הגדולה שלי – ענקית. אם יהיה רעש בחוץ, אני שם. אפשר שקט?
- הכי טוב לשבת מול המורה או מול קיר- אחרת אני מחפש "עניין" בכל דבר אחר ולא מצליח.
- יותר כיף לקרוא חומר מודפס, קשה לי עם פענוח כתבי יד של מורים ואני מוותר מראש. חבל.
- כמו קולות מעצבנים, גם לוח מחיק שלא מחקו טוב, הורס אותי ואני לא מצליח להתנתק מהמחשבה שזה מפריע לי.
- אני לא אזכור מה אמרת, אני תמיד אזכור מה גרמת לי להרגיש. נא להתחשב ברגשות שלי, כשמעירים לי הערות.
- הלוואי וכולם יקבעו איתי סימנים כד שאדע שאני לא מקשיב . עדיף מלהוכיח אותי מול כולם.
- תמיד מעניין מה מדברים מחוץ לחלון או הילדים מאחורה. אני לא אשם. באמת.
- חשוב שההורים שלי ישמעו מהמורה גם שהייתי טוב ולא רק כשהייתי לא טוב.
- אם אני מתקשה להעתיק מהלוח- אני יכול לצלם או לקבל הכל מודפס?
- קשה לי עם הכתבות כי אני לא תמיד מצליח לעקוב ולהבין באותו זמן.
- הכי טוב לדעת משפטי מפתח, אני אסמן אותם וככה אדע מהר מה חשוב.
- הכי טוב במשימות- לחלק למשימות משנה קטנות כל פעם. אחרת אני עלול לשכוח.
- אם מחקים מבחנים בתחילת השיעור- הלך עלי. אני לא אוכל לחזור לריכוז יותר.
- אני צריך עזרה בתיכנון זמן לשיעורי בית ובעיקר בהכנה ללמידה למבחנים.
- אני תמיד מעדיף לעשות עבודה ולהרצות לכולם על נושא ולא סתם בחינה או שעורי בית.
- ההתאמות שקיבלתי, הן לא הקלות. המבחן לא קל יותר, רק מותאם לקשיים שלי.